Termékek Menü
0
   
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek

Magyarországon a nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá, ennek ellenére cégünk garanciát vállal rájuk. Ha a tintapatron vagy toner (festékkazetta) nem nyomtat, ill. nem ismeri fel a nyomtató, vagy csíkoz, hibásan nyomtat, nem az elvárható minőséget hozza, akkor az a garanciális probléma. Abban az esetben ha a tintapatron, toner üres vagy több mint 25%-át már kinyomtatták, a gyártók nem foglalkoznak garanciájukkal, nem lehet garanciális igényt benyújtani. Ezt minden esetben súly lemérése alapján kerül kiszámításra. Az utángyártott / tölött tonerek, tintapatronok használatakor előfordul, hogy nem helyesen jelzi a tartály telítettségét a nyomtató, de a nyomtatás működik, akkor az nem garanciális probléma.

A hozzánk visszaküldött tintapatront, tonert, bevizsgáltatjuk és az elbírálás után küldünk helyette egy másikat, ill. jogtalan kérés esetén ugyanazt. A vitatott áru visszaszállítási költsége Önt terheli, utána a mi költségünkön visszapostázzuk. Az elbírálás ideje változó, általában 1-2 nap, de max. 15 nap.
Téves vásárlásra való hivatkozással csak eredeti csomagolású, bontatlan terméket áll módunkban kicserélni, a tévesen rendelt és megbontott csomagolású terméket nem áll módunkban visszavenni!

Ha a garanciális igény a nyomtatás nem megfelelő minőségéből ered (csíkoz, pöttyöz, koszol, nem egyenletes, stb.), bizonyításképpen, minden esetben tesztoldalt is mellékeljenek.

A jótállási idő kezdete a kézhezvétel dátuma.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.

Utánvétellel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a garanciát nem lehet érvényesíteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

Eredeti HP kellékek esetén:

A "HP kellékanyagokra vonatkozó garanciális procedúra" leírása alapján kell eljárni. (http://www.hp.hu/nyomtatok_kepfeldolgozas/kellekanyagok/garancialisproc.htm)  Vagyis a meghatározott szervizek által kiállított szervizigazolás ellenében tudjuk csak cserélni a hibás kelléket! Az igazolást minden esetben a vásárlónak kell beszereznie tekintettel arra, hogy szükség lehet a nyomtató beszállítására is.

Egyéb eredeti nyomtató kellékek:

A HP garanciához hasonlóan, itt is a szerviz által kiállított hivatalos szerviz igazolás alapján tudjuk cserélni a tintapatront vagy tonert.

Keress gyártók szerint




Partnerünk