A weboldal sütiket alkalmaz a jobb használhatóság és nagyobb felhasználói élmény érdekében. 

Gyakori Kérdések

Regisztráció nélkül is rendelhetek?

IGEN! Önnek nem kell mindenféle regisztrációval bajlódnia. Megrendeléskor mindössze az Ön elérhetőségi adatait valamint a számlázási és szállítási címet kell megadnia, hogy biztosan megkapja, amit megrendelt.

A feltüntetett árak már tartalmazzák az ÁFA-t?

IGEN! Feltüntetett áraink on-line megrendelőinknek szóló bruttó árak, már tartalmazzák a 27% ÁFA összegét, amelyről hivatalos ÁFA-s számlát adunk minden esetben.

Elveszíti a készülék a garanciát, ha utángyártott terméket használok?

NEM! A nyomtató gyártók megpróbálják félrevezetni a fogyasztókat, hogy ne használjon utángyártott terméket, mert az tönkre teheti a készüléket és elvész a garancia. Természetesen érthető a nyomtató gyártók részéről, hogy miért vállalnának garanciát egy tőlük független cég által gyártott kellékre.

Amennyiben Ön utángyártott kelléket használ és készüléke garanciális időn belül meghibásodik, nagyon fontos, hogy a szakszervízbe csak eredeti kellékkel vigye vissza készülékét. Ellenkező esetben bármi legyen a baj, szinte biztos, hogy nem fogják díjmentesen megjavítani.

Mi történik ha véletlenül rossz terméket rendeltem?

Semmi probléma. Jelezze ügyfélszolgálatunkon, juttassa vissza hozzánk a termék és visszafizetjük az árát vagy beszámítjuk egy másik termékbe. Egyetlen feltétele, hogy az árut eladható, értékesíthető állapotban hozzák vissza. Amennyiben az árut komoly beavatkozás érte, illetve nem szakszerű használat miatt történt a kialakult probléma, ügyfélszolgálatunk a visszavételt megtagadhatja.  Pl. eredeti kellékanyag esetén, össze vissza szakított tintapatron doboz, leszedett fólia, toner esetén kihúzott zárószalag, stb.

Tönkreteheti a nyomtatómat, ha nem eredeti kelléket használók hozzá?

NEM! Egy 2005 februárjában elkészült 11 különböző típusú tintasugaras nyomtatót vizsgáló tanulmányban, a holland nemzeti fogyasztóvédelmi testület (Consumentenbond) kijelentette, hogy a nyomtató gyártók által gyakran képviselt álláspont ellenére, a nem eredeti (nem OEM) kellékekkel nyomtató készülékek esetében százalékosan nem nagyobb a panaszok aránya, mint az eredeti (OEM) kellékanyagot használó nyomtatóknál

Forrás: ETIRA - European Toner & Inkjet Remanufacturers Association a.i.s.b.l.

Mi az eredeti (OEM) és az utángyártott között a különbség?

Kicsit pontosabban:
Eredetinek azt nevezzük, amikor a nyomtató saját gyártója által gyártott kellékéről beszélünk. (HP nyomtatóhoz HP által gyártott patron vagy toner). Utángyártott / ForUse jelöléssel van minden olyan termék ellátva, amit más gyártó készít. Ezek lehetnek utángyártottak vagy felújítottak is.  

OEM = Original Equipment Manufacturers (Eredeti berendezésgyártó)

Ugyanannyi nyomtatható az eredeti és az utángyártott kellékekkel is?

Általános szabály, hogy az utángyártott termékekkel minimum annyit lehet nyomtatni mint az eredetivel. Néhány esetben a kellék tartályának mérete lehetővé teszi, hogy nagyobb mennyiségű festéket töltsenek bele, mint amennyi az eredeti termékben van. A többibe pedig ugyanannyi tinta/festékpor kerül, mint az eredetibe. A gyártó cégek soha nem spórolnak a tinta/festékpor mennyiségén, ez a gyártásnak, felújításnak alig 10-15%-át teszi ki. Több esetben inkább arról számolnak be, hogy 10-30%-al többet töltenek bele mint ami eredetileg volt.